החזרות והחלפות

המידה לא מתאימה, מה ניתן לעשות?

במידה ורכשת תכשיט שאינו תואם את המידה שלך עומדות בפנייך מספר אופציות:

  1. להגיע לחנות (בכתובת – בן גוריון 4, ראשל"צ) ולתקן את המידה.
  2. החלפה באמצעות שליח עד הבית (ע"י דואר שליחים של דואר ישראל) – יש לבדוק בצורה מדויקת את המידה הרצויה וליצור קשר באחד משני המספרים הבאים:
  • תמי- 050-9611698
  • מיכל- 050-8711055

במקרה זה ישנה עלות משתנה עבור השליח מאזור לאזור:

  • אזור ראשון לציון – 27 ₪ (עד הדלת).
  • אזור ת"א ופ"ת – 29.5 ₪.
  • מחוץ לאזורים אלה – 48 ₪.

במקרים בהם יש מבצע של שליח חינם עד הבית, המבצע אינו תקף למשלוחי החלפת מידה.

החלפת מוצר

תתאפשר החלפת מוצר באחר עד 14 יום מקבלת המוצר ע"י הגעה לדוכן התכשיטים בכתובת: בן גוריון 4, ראשון לציון.

לא תתאפשר החזרת מוצר שיוצר במידה מיוחדת עבור הלקוח.

החזרות וביטולים

מדיניות ביטול 

  1. ביטול עסקה יתבצע עד 48 שעות (בימי חול) מרגע קבלת המוצר, זאת על פי תקנון הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א 2010, על סמך הודעת ביטול.
  2. דרכים למסירת הודעת הביטול:
  3. טלפונית לאחד מן המספרים הבאים:
    תמי- 050-9611698

    מיכל- 050-8711055
  4. בהגעה לדוכן התכשיטים בכתובת: בן גוריון 4, ראשון לציון.
  5. החזר כספי: בביטול עסקה יוחזר ללקוח באשראי המחיר ששולם תוך 14 יום ממועד קבלת הודעת הביטול ובתנאי שהמוצר התקין הגיע לידינו בתוך פרק זמן זה. ההחזר הינו בקיזוז דמי ביטול בשיעור 5% מסכום הרכישה או 100₪ לפי הנמוך מבניהם.
  6. תתאפשר החלפת מוצר באחר עד 14 יום מקבלת המוצר ע"י הגעה לדוכן התכשיטים בכתובת: בן גוריון 4, ראשון לציון.
  7. לא תתאפשר החזרת מוצר שיוצר במידה מיוחדת עבור הלקוח.

הרשמה למערכת

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבל התראה על מאמרים חדשים